Bròquil desfullat
No el guisa cap nap
Quina mania!
Em pren la follia?
És casualitat
Vès, casualitat!
Si cuides el bosc
T'hi naixeran flors
Però si l'arrasses
Recull carabasses
D'això que us dic
Ben farta n'estic
Com una traïció
La maledicció!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
mala sang
Has traït les normes, he esmolat l'alfabet, mostrem les genives i no amaguem els pèls. Esmicolant vidres, emmudint les parets obri...
-
Plou i som quatre gats, quatre gats i una rata. La rata en un forat, i el forat amarat de llàgrimes tarades. Plouen versos barats.
-
Paranys de la nit m'arrosseguen al fons del mar de les mentides. Promeses falses entre esclats de colors que enganyen les nines. La...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada