dijous, 6 de març del 2014

bròquil desfullat

Bròquil desfullat
No el guisa cap nap

Quina mania!
Em pren la follia?
És casualitat
Vès, casualitat!

Si cuides el bosc
T'hi naixeran flors
Però si l'arrasses
Recull carabasses

D'això que us dic
Ben farta n'estic
Com una traïció
La maledicció!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

mala sang

Has traït les normes, he esmolat l'alfabet, mostrem les genives i no amaguem els pèls. Esmicolant vidres, emmudint les parets obri...