Mor la nit al cau dels pops
i em fonc esperant-te amor.
Aquests homes que em festegen,
paraules brutes babegen.
Fujo del desig morbós,
reclam natural del cos.
I apago aquest foc que em crema
imaginant que sóc teva.
Mor la nit i tu també jeus sol.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
mala sang
Has traït les normes, he esmolat l'alfabet, mostrem les genives i no amaguem els pèls. Esmicolant vidres, emmudint les parets obri...
-
Plou i som quatre gats, quatre gats i una rata. La rata en un forat, i el forat amarat de llàgrimes tarades. Plouen versos barats.
-
Paranys de la nit m'arrosseguen al fons del mar de les mentides. Promeses falses entre esclats de colors que enganyen les nines. La...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada