dijous, 6 de març del 2014

visc en un bosc glaçat

Visc en un bosc glaçat
Mai hi arriba l'albada
No tinc dolça flassada
Tan sols el cor cremat

Sense llums forrellat
Les ombres fan arnada
Sempre dorm la mainada
Els colors han marxat

M'han fugit de la cara
A taula el mateix plat
Tots els cucs he tastat
Òssos sóc, pell de rata

Sento veus a l'escala
Poso llenya al forat
El pany i el cor ferrats
Les veus són ignorades

Ses paraules són trampes
Compromís exaltat
Potser et posen un plat
Mai t'alimenten l'ànima

Enrancida i aïllada
Els escuts reforçats
Entre versos barats
De mi sóc desnonada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

mala sang

Has traït les normes, he esmolat l'alfabet, mostrem les genives i no amaguem els pèls. Esmicolant vidres, emmudint les parets obri...