Visc en un bosc glaçat
Mai hi arriba l'albada
No tinc dolça flassada
Tan sols el cor cremat
Sense llums forrellat
Les ombres fan arnada
Sempre dorm la mainada
Els colors han marxat
M'han fugit de la cara
A taula el mateix plat
Tots els cucs he tastat
Òssos sóc, pell de rata
Sento veus a l'escala
Poso llenya al forat
El pany i el cor ferrats
Les veus són ignorades
Ses paraules són trampes
Compromís exaltat
Potser et posen un plat
Mai t'alimenten l'ànima
Enrancida i aïllada
Els escuts reforçats
Entre versos barats
De mi sóc desnonada
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
mala sang
Has traït les normes, he esmolat l'alfabet, mostrem les genives i no amaguem els pèls. Esmicolant vidres, emmudint les parets obri...
-
Plou i som quatre gats, quatre gats i una rata. La rata en un forat, i el forat amarat de llàgrimes tarades. Plouen versos barats.
-
Paranys de la nit m'arrosseguen al fons del mar de les mentides. Promeses falses entre esclats de colors que enganyen les nines. La...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada